Jeśli chcesz być częścią interesujących projektów, szybko się uczysz i zależy Ci na podnoszeniu swoich kompetencji zawodowych, ta praca może być dla Ciebie. Komunikatywny język niemiecki będzie dodatkowym atutem by jeszcze szybciej rozwinąć karierę w wiodącej branży e-commerce.
Zakres obowiązków: • Telefoniczna / mailowa obsługa klientów – udzielanie informacji i odpowiedzi na pytania dot. asortymentu, procesu zamawiania, płatności, wysyłki, terminu dostawy i zwrotu itp. • Informowanie klientów o statusie zamówień i dostaw • Doradztwo oraz badanie potrzeb w zakresie oferowanych produktów • Dokumentowanie obaw klientów w celu optymalizacji procesów wewnętrznych i zewnętrznych oraz trwałego zwiększenia zadowolenia klientów
Wymagania: • Doświadczenie w bezpośredniej lub telefonicznej / mailowej obsłudze klienta • Łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność budowania relacji • Pozytywne usposobienie • Wysoka samodzielność i poczucie odpowiedzialności • Znajomość języka angielskiego • Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne połączone z przyjaznym usposobieniem oraz umiejętnością pracy w zespole • Mile widziana znajomość / zainteresowanie branżą sanitarną / wystrojem wnętrz Oferujemy: • Opiekę zdrowotną • Pracę w rozwijającej się firmie sektora e-commerce z płaską hierarchią • Różnorodny i ciekawy zakres obowiązków • Możliwość pracy w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin • Nowoczesne środowisko pracy i sprzęt • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników • Onboarding - wdrożenie nowego pracownika na stanowisko pracy