Specjalista ds. budowania relacji z klientem z orzeczeniem o niepełnosprawności - praca zdalna dla osób z całej Polski
Cena brutto:
1
zł
Adres
cała Polska
zobacz na mapie
Kontakt
BPO NETWORK Sp. z o.o.Poszukujemy wykwalifikowanych kandydatów na stanowiska pracy dla pracodawców, oferując kompleksową rekrutację i wsparcie w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami. Naszym celem jest zapewnienie pełnego zadowolenia zarówno pracownikowi, poszukującemu pracy, jak i pracodawcy, szukającemu najlepszego pracownika. Jesteśmy agencją headhunterską, świadczącą wsparcie dla pracodawców zatrudniających osoby z niepełnosprawnością. Oferujemy także wsparcie w uzyskaniu dofinansowania PFRON dla pracodawców w ramach naszych kompleksowych usług, a także pełen zakres szkoleń dla pracowników, managerów lub całych firm.Dla pracowników oferujemy pełną opiekę, stały kontakt, dostęp do psychologa, kadr, prawnika itd.Znajdź idealnego pracownika z nami i skorzystaj z naszej wiedzy w dziedzinie rekrutacji i zatrudniania osób z niepełnosprawnościami.Poszukujemy pracownika na stanowisko:Specjalista ds. budowania relacji z klientem z orzeczeniem o niepełnosprawnościMiejsce pracy: Praca zdalna dla osób z całej PolskiWymagane kwalifikacje i doświadczenie:● Aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności● Wykształcenie wyższe, inżynierskie (preferowane kierunki: elektrotechnika/energetyka/automatyka lub pokrewne)● Dobra znajomość języka angielskiego● Znajomość środowiska Windows i pakietu Office● Sprawna obsługa komputera● Rozumienie zagadnień związanych z obsługą zamówień, ich analiza i weryfikacja● Rozumienie potrzeb klienta i umiejętność podejmowania dyskusji na temat realizowanych zadań● Przestrzeganie procedur związanych z realizacją zamówień● Wysokie zdolności organizacyjne● Znakomite zdolności komunikacyjne● Umiejętność pracy pod presją, samodyscyplina i elastyczność● Mile widziana znajomość SAPZakres obowiązków:● Praca w narzędziu Salesforce -wgrywanie plików oraz uzupełnianie brakujących danych we współpracy z handlowcami:• Tworzenie komentarzy oraz tasków pod poszczególne case• Weryfikacja dokumentacji serwisowej i projektowej• Stały kontakt z inżynierem sprzedaży w celu kompletowanie dokumentacji i danych zgodnie z wymaganiami• Ustalanie właściciela zamówienia w przypadku przesłania zlecenia przez klienta na Poland Help Desk• Opisywanie zamykanych spraw, dubli oraz przekazywanych case do innych działów• Podpinanie umów pod sprawy, które tego wymagają• Uzyskiwanie akceptacji Kredyt Klienta na termin płatności do konkretnego zlecenia• Tworzenie kont klienta na platformie LEAP (gdy brak Klienta w SAP)• Kontakt z działem prawnym dotyczącym opiniowania zleceń, na których zawarte są OWZ i kary klienta tj.:• Weryfikacja Umów oraz innej dokumentacji kontraktowej w współpracy z działem prawnym• Kontakt z klientem, uzyskiwanie:◦ zgody na termin płatności◦ korekty zamówień np. gdy jest niezgodna z zapisami oferty, np. terminy dostawy gwarancjiakceptacja OWS◦ zgody na przesyłane faktur drogą elektroniczną lub potwierdzenie adresu do wysyłania faktur◦ aktualizacja osób autoryzowanych składania podpisu na zamówieniu● Raportowanie postępu rejestrowanych zamówień i projektów w pliku EXCEL
● Koordynowanie pracy pomiędzy różnymi działami, zapewniając efektywną współpracę
● Monitorowanie procesu podpisywanych umów i zamówieńOferujemy:● Pracę zdalną
● Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin pracy
● Umowę na okres próbny 3 miesięcy
● Kolejna umowa będzie na czas nieokreślony● Respektowanie wszystkich zasad dotyczących pracy OzN● Opiekę ze strony BPO Network● Premię roczną
● Dodatkowe dni wolne Health Care
● Podwyżki co roku● Możliwość rozwoju● Możliwość awansu● Szkolenia językowe i inneKontakt w sprawie oferty pracy:Ilona
798 951 967
rekrutacja@bponetwork.pl
ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO, PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA
Aplikuj teraz
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Informacje dodatkowe do ogłoszenia: