Obsługa klienta z językiem niemieckim
Cena brutto:
do uzgodnienia
zł
Adres
Mazowieckie
Warszawa
Warszawa
zobacz na mapie

Kontakt
Lider branży e-commerce, specjalizujący się w sprzedaży detalicznej artykułów łazienkowych i wystroju wnętrz w Europie Zachodniej wchodzi na rynek polski i szuka właśnie Ciebie!
Jako jeden z pierwszych pracowników będziesz miał bezpośredni wpływ na kształt i dynamiczny rozwój firmy. Będziesz mógł realizować swoje ambicje rozwojowe, równocześnie wspierając ambicje komercyjne firmy.
Jeśli chcesz być częścią interesujących projektów, szybko się uczysz i zależy Ci na podnoszeniu swoich kompetencji zawodowych, ta praca może być dla Ciebie. Komunikatywny język niemiecki będzie dodatkowym atutem by jeszcze szybciej rozwinąć karierę w wiodącej branży e-commerce.
Zakres obowiązków:
• Telefoniczna / mailowa obsługa klientów – udzielanie informacji i odpowiedzi na pytania dot. asortymentu, procesu zamawiania, płatności, wysyłki, terminu dostawy i zwrotu itp.
• Informowanie klientów o statusie zamówień i dostaw
• Doradztwo oraz badanie potrzeb w zakresie oferowanych produktów
• Dokumentowanie obaw klientów w celu optymalizacji procesów wewnętrznych i zewnętrznych oraz trwałego zwiększenia zadowolenia klientów
Wymagania:
• Doświadczenie w bezpośredniej lub telefonicznej / mailowej obsłudze klienta
• Łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność budowania relacji
• Pozytywne usposobienie
• Wysoka samodzielność i poczucie odpowiedzialności
• Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie, oraz dodatkowo znajomość języka angielskiego
• Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office
• Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne połączone z przyjaznym usposobieniem oraz umiejętnością pracy w zespole
• Mile widziana znajomość / zainteresowanie branżą sanitarną / wystrojem wnętrz
Oferujemy:
• Opiekę zdrowotną
• Pracę w rozwijającej się firmie sektora e-commerce z płaską hierarchią
• Różnorodny i ciekawy zakres obowiązków
• Możliwość pracy w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin
• Nowoczesne środowisko pracy i sprzęt
• Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników
• Onboarding - wdrożenie nowego pracownika na stanowisko pracy
Jako jeden z pierwszych pracowników będziesz miał bezpośredni wpływ na kształt i dynamiczny rozwój firmy. Będziesz mógł realizować swoje ambicje rozwojowe, równocześnie wspierając ambicje komercyjne firmy.
Jeśli chcesz być częścią interesujących projektów, szybko się uczysz i zależy Ci na podnoszeniu swoich kompetencji zawodowych, ta praca może być dla Ciebie. Komunikatywny język niemiecki będzie dodatkowym atutem by jeszcze szybciej rozwinąć karierę w wiodącej branży e-commerce.
Zakres obowiązków:
• Telefoniczna / mailowa obsługa klientów – udzielanie informacji i odpowiedzi na pytania dot. asortymentu, procesu zamawiania, płatności, wysyłki, terminu dostawy i zwrotu itp.
• Informowanie klientów o statusie zamówień i dostaw
• Doradztwo oraz badanie potrzeb w zakresie oferowanych produktów
• Dokumentowanie obaw klientów w celu optymalizacji procesów wewnętrznych i zewnętrznych oraz trwałego zwiększenia zadowolenia klientów
Wymagania:
• Doświadczenie w bezpośredniej lub telefonicznej / mailowej obsłudze klienta
• Łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność budowania relacji
• Pozytywne usposobienie
• Wysoka samodzielność i poczucie odpowiedzialności
• Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie, oraz dodatkowo znajomość języka angielskiego
• Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office
• Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne połączone z przyjaznym usposobieniem oraz umiejętnością pracy w zespole
• Mile widziana znajomość / zainteresowanie branżą sanitarną / wystrojem wnętrz
Oferujemy:
• Opiekę zdrowotną
• Pracę w rozwijającej się firmie sektora e-commerce z płaską hierarchią
• Różnorodny i ciekawy zakres obowiązków
• Możliwość pracy w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin
• Nowoczesne środowisko pracy i sprzęt
• Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników
• Onboarding - wdrożenie nowego pracownika na stanowisko pracy
Informacje dodatkowe do ogłoszenia:
...